A Nagy Szénbányász Díj

Blogunkban a kortárs művészet "remekeit" kívánjuk a nagyközönség számára közelebb hozni műértő kritikáinkon keresztül. Kritikai szemléletünk alapvetően a kispolgári földhözragadtságból valamint a proletár materializmusból táplálkozik, ars poeticánkat leginkább a klasszikus "bazmeg, ilyet én is tudok!" jelmondat fejezi ki. Ha a kedves olvasó érezte már magát átverve egy műalkotás szemlélődése közben, és legszívesebben inkább szénbányába küldte volna dolgozni az alkotót, hogy megtanulja, mi az a kemény munka, akkor írja meg nekünk a szenbanyaszKUKACgmail.com-ra.

2021.01.13. 23:26 Carbonaro

A Marvel-filmek is megkapják a magukét

Bár a blogunkban többnyire a magaskultúrának hazudott átveréseket lepleztük le, nem lenne őszinte, ha a popkultúra kóklerjeivel kivételt tennénk. Persze az mindig szimpi, ha a szar nem akarja magát lekvárnak hinni, de attól azért az még szar marad. Így jönnek képbe a Marvel-filmekre, amiket legalább nem sznob galériákban meg művészmozikban mutogatnak, de attól még mindegyik ugyanolyan lehúzása a pórnépnek. Ugye eleve mi értelme van szuperhős filmeket nézni, amikor a szuperhősnek esélye sincs veszíteni, hiszen ő egy szuperhős?

Egy - vélhetően szintén bányász felmenőkkel rendelkező - olvasónk szisztematikusan kiértékelte az eddig megjelent összes Marvel-filmet, ennek eredményeit pedig az alábbi szakszerű elemzésben foglalta össze. Át is adjuk neki a szót:

"Marvel filmek: sokat láttam belőlük, de egy idő után teljesen elment a kedvem. Mindjárt rá is guglizok, milyen Marvel filmek jelentek meg: List of Marvel Cinematic Universe films - Wikipedia

    1. Vasembert láttam, már az első rész is közepes volt, mondjuk hetes
    2. Hulk: szar volt, de mondjuk legyen egy hatos, mert gyerekkoromban mindig Hulk akartam lenni
    3. Vasember 2: annyira jellegtelen, hogy már el is felejtettem, miről szólt. Tucatfilm. Hatos
    4. Thor: hulladék
    5. Amerika kapitány, első bosszúállók: hulladék
    6. Bosszúállók: semmire sem emlékszem, de láttam
    7. Vasember 3: semmire sem emlékszem, nyilván szar
    8. Thor sötét lófasz: passz, talán láttam
    9. Amerika kapitány tél katonája: szar
    10. Galaxis örzői: legyen hetes, talán annyira nem volt szar
    11. Ultron kora: gagyi
    12. Hangya: na, ezt nem láttam, de megnézhetem valamikor, amikor unatkozom
    13. Amerika kapitány polgárháború: valami rémlik belőle, de nem lett tőle merevedésem
    14. Doctor Strange: nagy várakozásaim voltak, de mondjuk hetes lehet
    15. Galaxis örzői 2: talán nem láttam
    16. Spider Man homecoming: nem láttam, talán valahol egyszer belenéztem más program közben, inkább kínosan szarnak tűnt
    17. Thor Ragnarok: szarok rá
    18. Fekete Párduc: szarok rá
    19. Infinity war: nem láttam, csak a végén a hősök halálát
    20. Hangya 2: szarok rá
    21. Marvel kapitány: azt se tudom, mi a lófasz ez
    22. End game: ja, összetévesztettem, az infinity warral. Ebben halnak meg sokan. 
    23. spider far from home: hagyjál már bazdmeg"

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szenbanyasz.blog.hu/api/trackback/id/tr1716387608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása